tiistai 10. helmikuuta 2015

Tekstaa ensiapuun

Yksi katumainos täällä huvittaa minua lähes joka kerta, kun näen sellaisen. Bongasin mainoksen jo ensimmäisen täällä asutun kuukauden aikana, mutta edelleen se jaksaa olla mielestäni huvittava.

Elämä on tehty nykyään niin helpoksi, että kaiken voi selvittää ilman, että tarvitsee takamukseltaan nousta. Oman sairaalan ensiapupoliklinikan odotusaikakin selviää kätevästi tekstaamalla. 
Mainoskyltti downtownista. Nämä ilahduttavat minua myös parin motarin varrella.
*saa sydänkohtauksen* 
Voi ei, mulla on varmaan sydänkohtaus.
Minkähänlainen jono ensiapuun on?
*tekstaa todennäköisesti vähän haparoivin käsin*
*saa vastaustekstarin (toivottavasti nopeasti)*
Ai hitto, noin pitkä jono. Ei kannata lähteä...

:D

Jotta minun kaltaiseni pölvästit eivät kohtaisi luonnonvalintaa tyhmyydessään, mainoksen pikkupräntissä mainitaan, että "If you're having a medical emergency, please call 9-1-1". 

Mutta kun tuo on kuitenkin nimenomaan ensiapupolin odotusaika. :D




2 kommenttia:

  1. On näköjään hätätilanteita ja hätätilanteita... mun mielestä jos on aikaa tarkistaa ER:n jono, niin ei ole asiaa ER:ään. :D Ellei tää sitten ole, että saisi tietoonsa useamman jonon tilanteen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin pyörimässä ko. sairaalan sivuilla ja siellä "wait times" -kohdassa on kahden eri sairaalan jonotilanne. Ehkäpä samat tulevat tekstarilla. Silti ei kyllä pitäisi olla aikaa tekstailla minnekään. :D

      Poista